Men herregud, gratulerar blogg.se!

0kommentarer

Äntligen funkar det att blogga via mobilen igen! Har varit sjukt irriterad på blogg.se eftersom det inte har fungerat, och lösenordet har jag glömt så jag har inte heller kunnat logga in via datorn. Suck. Nu släpper vi det.

Höstlov, och snö ! Jag orkar inte, bara blött och kallt..

Snart är det iallafall halloween, älskar det, och när vi går till kyrkogården och tänder ljus på alla gravar, så himla vackert ♥
Tänker på min gammelmormor nu när jag ligger i sängen och fördriver tiden, jag minns när vi var i kyrkan alla helgons afton, det året hon hade fått bort. Saknaden skär som ett sår i kroppen...

Nä nu ska inte jag sitta och dra nån snyfthistoria! Ska på träff med konfirmandgruppen på söndag, grymt taggad! Hihi. Längtar som bara den tills seglingen i juni, och alla mina bästa vänner ska också konfirmera sej, så de kommer absolut bli ett stort plus!
Puss, er bloggerska

Kommentera

Publiceras ej