kvällsinlägg

0kommentarer

Är verkligen dötrött, men har bestämt mej för att hålla
mej vaken tills mor och far min kommer hem frå grannarna.
 Jag har ju 2 datorer, jordnötsringar och
fanta tillgängligt, så det ska nog inte vara några problem (:
Eftersom jag inte vill skriva något kort inlägg
 så kan jag ju berätta lite om dagen! Linnéa sov hos
mej inatt för att hon skulle hålla mej sällskap på loppisen som jag var med på, så vi
klev upp cirkus halv nio och åt frukost. Sen fixade vi oss och sådär,
 sen drog vi upp dit då. Sålde mellan 11-14, och fick ihop 500 kr, då växeln är bortdragen som
jag lånade av föräldrarna. Ska köpa lite sommarkläder
 (; När Linnéa åkte hem hade jag rätt så tråkigt, så jag drog med lillsyrran
 upp på mitt rum och sminkade henne lite. Hon är fyra år,
men ändå ! Sen gick vi som sagt till grannarna, dom bjöd på mat,
gott var det! Sen gick jag hem pga ont i magen,
och tog en ibumetin, startade sims'et och fixade lite mys (:
Man kan väl säga att jag är forever alone :p Det blev rätt långt inlägg iaf! Hörs♥

Kommentera

Publiceras ej