just accept who i am

0kommentarer

Förlåt för dålig bloggning, igår var jag med Linnéa, och på kvällen med Matilda som jag inte träffat på evigheter! Idag var jag också med Matilda, fast jag egentligen skulle ha behövt göra engelska och spanska läxan.
 I morgon är det något möte med skolan, våran ##¤!#"!%"#!"%&!%%R"%!& rektor vill dela 7A och 7B och göra ett 7C, för att vi är för stora klasser och för att vi är för stökiga. Jag tycker vi fått bra sammanhållning i klassen, och egentligen är vi inte så stökig som alla lärare påstår att vi är -.-
 Jobbig dag idag, vi har lektion på lektion på tisdagar, och kort lunch. Dessutom sov jag inte mycket inatt heller! Oj vad negativ jag är, men jag har typ inget possitivt att skriva. Jo, vi har match mot söderhamn på lördag med innebandyn ! Najs(y)
Nu ska jag läsa twilight, godnatt (:

Kommentera

Publiceras ej