Rubrik saknas

0kommentarer

Efter käket på Morrins (som för övrigt var sådär) tog jag cykeln och cyklade till Hanna! Medans vi skulle vänta på Olivia som skulle hänga med på plan så kollade vi lite på twilight, men såklart så bangar Olivia ur, så jag och Hanna drar dit själva. Självklart så var plan upptagen (!) Men det är den nästan alltid. När jag kom hem var jag döslut så jag borstade tänderna och nu sitter jag här framför datorn och kollar runt lite :) I morgon drar jag till Hanna igen och kollar klart på twilight (jippie:D)
För övrigt så är lovet snart slut, och skolan börjar igen. Bloggningen kommer jag nog lägga undan ett tag då, pga läxor, livet osv! Ska försöka blogga så mycket jag bara kan, hinner och orkar med, men bara för att jag skriver så så kommer jag att banga ur haha. Nä nu ska jag checka facebook ett tag och sen läsa Om Jag Kunde Drömma (twilight bok <3) haha. Men gonatt eller nåt då!

Kommentera

Publiceras ej