Dagen: 16-11-11

0kommentarer

Tjolahopp! :D
Klippte mej idag, bild finns på facebook! ;D
Dagen:
Klev upp, gick ner och åt frukost, macka och oboy! :D gick upp, klädde på mej och sminkade mej :D
Tog på mej jacka, skorna, tog väskan och sa hejdå till mamma och syrrorna!
Gick till skolan, spelade kort med några kompisar, mentorstid, gick på bild och hade arbetspass! skissade och gjorde lite av det vanliga på bilden! sen ner till Klara på slöjden, fortsatte sticka på halsduken till syrran som hon ska få i julklapp, men den kommer inte bli klar förrän i sommar! >.<
Håltimme, spelade kort med Lina lite och gick runt lite och hade tråkigt!
Lunch, fiskburgare, okej, jag tycker inte det är gott! :(
Sen till Pajen på NO, prov om insekter, lite onödigt kan jag tycka, att man ska veta saker om insekter !
Men det gick bra, förhoppningvis får vi tillbaka det imorgon, jag väntar mej att vara bland dom bästa, som vanligt ( jag är faktiskt otroligt trött på att vara bland dom bästa jämt och ständigt!!!)
Sen slutade jag, Linnéa följde mej hem, jag duschade, gick ut med min hund och plockade ihop lite. Sen kom Jannike som skulle klippa mej, så hon klippte mej, jag blev OTROLIGT nöjd! :D
Sen åkte Jannike hem, Linnéa stannade kvar på middag, Våfflor! Sen gick jag och Linnéa upp på mitt rum, vi skissade lite i våra topmodel block och sms'ade. Sen klockan 1800 åkte hon hem, och nu sitter jag här :P
Ska chatta me en kompis på facebook nu, hörs!
Kyss ;*

Kommentera

Publiceras ej