Dag 1- Vem är jag?

0kommentarer

Tjaa, jag är en glad tjej på 13 år, eller ja, glad så ofta jag kan! Jag är 1.60 lång, och går på stenhamre. Jag kan typ inte leva utan mina vänner♥ Jag tar verkligen skolan på allvar, för jag vill bli en känd designer och flytta till USA när jag är klar med den utbildningen. Ni kanske förstår med det att jag gillar att designa ;)
Jag får såklart inte glömma innebandyn! Jag älskar att spela innebandy, men på senaste tiden har det blivit lite långtråkigt! Vi spelar typ inga matcher, så då får jag inget att träna för! :(
Jag älskar ofc också min familj! ♥♥♥♥♥♥♥
På fritiden gillar jag att designa, spela innebandy, Sims;), vara med kompisar och att läsa!
Mina favoritämnen i skolan är nog SO,engelska, idrott, slöjd och bild!
Jag har nog inget mer att skriva, så hejdå! ;)
Kyss;*

Kommentera

Publiceras ej