15/11-11 VARNING! Långt inlägg!

0kommentarer

Chinare :)
Ska me syrran på bamsegympa snart!
Okej, dagen såg ut såhär:
Jag vaknade, gick ner och åt frukost, borstade tänderna, klädde på mej och gjorde mej i ordning.
Tog på mej jacka, conversen, tog väskan och sa hejdå till mamma.
Gick till skolan, hann spela kort en snabbis innan svenskan började.
Vi gick igenom läxan, och gjorde en sak i svenska boken.
30 min, rast, bild. Gjorde klart tavlan och gav den till en av mina bästisar Linnéa♥
Spanska, gick bra, Linnéa och Lina fick damp på mej, ^_^ mest för att dom tyckte att jag översatte texten för bra, för övrigt va Tony sjuk så vi hade en vikarie som också hette Lina :) Hon va faktiskt bra! :D
Lunch, nån sörja som skulle kallas norrlandsgryta om jag komemr ihåg rätt, smakade på tok för mycket ingefära!! :O
Sen engelska, upp till Lina igen, jag va klar med det jag skulle göra så jag tog ett korsord, :P Körde hänga gubbe med Lina ( min kompis, inte läraren! )
Ner till skåpen, hämta SO'sakerna och upp till SO'n!
Gjorde nån dryg jämförning om Islam och Kristendomen, blev nästan klar!
Hem, ut med Moira, hem igen och gick igenom läxan, som vi ska ha prov på o morron (NO)
Äta, hemgjord pyttipanna, och nu sitter jag vid datorn som vanligt! ;D
Efter bamse gympan ska jag nog spela sims ett tag :)
Hoppsan! Långt inlägg :/ Hoppas ni orkar läsa!
Nu ska jag chatta med Sara på FB, höres!
Kyss ;*

Kommentera

Publiceras ej