Men guuuud vad dåligt!!!

0kommentarer

:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(Hej allihopa! Idag var jag på SP (skolpropagandan) och jag skulle springa 60-meters final i B,C elr D heatet, men bara A fick springa!!! Jag är jättesur, för jag hade kunnat få ett diplom! >:$ Och sen gick det inte bra på längdhopp heller, jag klarade inte ens upp till kvalgränsen på 3.40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ursäkta att jag är arg, men det går inte att låta bli, det måste få komma ut !
Jannike var här för en stund sedan, hon klippte mig :) Det blev jättebra :) :) :) Tur det ;)
Nu kommer en smilie bomb:
:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-( :) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-( :) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; :) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-( :) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(:) (: ;) (; :D;D D; S: P: =P :-) =D =$ B-) 8-) :-(
Orka mer
Herrå

Kommentera

Publiceras ej