Frågor ;)

1kommentarer

Lovar du att vara ärlig? Självklart!
Du heter? Emilia   
Beronde av? Godis, kanske ;D
Vad behöver du mest just nu? Mat, jättehungrig! :D
Vad tror folk om dig? Vet inte!? 
Vad får du oftast komplimanger för? Ingen aning faktsikt, brukar inte få kommentarer  
Hur imponerar man på dig? Man ska vara sig själv! Det tycker jag om ;D
Brukar du skratta för dig själv? Hihi, ibland :D 
Var bor du? I en liten ort i mellersta sverige ;P
Trivs du där? Ja, det gör jag väl  
Vad har du för mobil?  LG touch :)
Nästa mål i ditt liv? Vet inte,, få bra betyg i skolan kanske!?
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Emilia eller Hallå?  
Vem ringde du senast? Mamma
Hur känner du dig nu? Lite trött, annars okej
När blev du fotad senast? I torsdags tror jag
Vanligaste färg på dina kläder? Blandat, älskar färg!
Vem saknar du? Min moster ;)
Favorit dryck på morgonen? Pucko :D
När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan 21-22 när det är skola och kanske 23- 01 På lov?! 

Är du blyg? Lite ;P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske det kanske ;D
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ragga upp tjejer kanske, nä, jag har ingen aning!  
Är du nöjd med ditt liv?  Jodå :)
Vad är det värsta du vet? Mycket :P
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? mellan 20-150 kr kanske? Har ingen aning, jag skriver inte kassabok :-P
Vad längtar du till? Gotland :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Självklart :D 
Vad är det finaste du fått?Har fått mycket fint, men det senaste är en TV-bänk av mamma & pappa :D Tack!
Om fem månader?  Skooolaaa
Om ett år? Sommarlov igen ;D
Du samlar på? Småsaker :P
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, jag brukar prata med min mamma/pappa eller nån annan nära släkting ;)
Har du strumpor på dig nu? Aa
Är det okej att gråta?  Självklart!
När grät du senast? Igår på en film  
Bär du glasögon eller linser? Glasögon, och jag skäms inte ;)

Det var jag det :D

Hörs ♥

1 kommentarer

Moster

25 Jun 2011 17:06

Ohh, min lilla pudding,längtar oxå efter dig.Men till helgen så får vi umgås jättemycket när vi ska till Gotland :-))))...Nu har jag röstat på din klänning på nelly :-)).// Kramar Moster

Kommentera

Publiceras ej