10 / 6 - 11

0kommentarer

Hej! :) Idag på skolan var det tårtkalas, det gick faktiskt bra :D Jag och Hanna gjorde en marängtårta tillsammans, och tidningen var där :s Kolla länken: http://helahalsingland.se/ljusdal/ljusdalc/1.3477045-tartkalas-pa-gardeasen dum länk :S Jag ser hemsk ut juu! Uscha uscha uscha uscha!!! Men hela tårtan var slut iaf :) Den var faktiskt riktigt god!!
Jag va hos optikern idag också, provade glasögon och sådär. Åååh, herre Gud, jag kommer inte att passa i glasögon :s
Mina grannar Emma och Gustav har haft och ska ha studenten :) Emma hade idag och Gustav ska ha på Onsdag. Jag och Madde gick ner och köpte 2 rosor åt dem, eftersom Madde kom till mig efter skolan med sin familj, en vit till Emma och blå till Gustav. Nu har jag inte vad ingen aning om vad jag ska skriva om mer. Nåt förslag? :)
Baybay♥

Kommentera

Publiceras ej