Gårdagen:

1kommentarer

Hej hej :) Igår va jag och Madde på Nore och badade, vi hade jättekul :) Efter det åkte vi hem till mig och åt middag. Sen följde jag med Maddes familj på bingo, jag var jättenära att vinna 1000 kronor! :D Just nu sitter jag nyduschad och väntar på att min familj ska komma hem ( dom är och handlar ) Gud, vad sommarlovet har gått fort! :s Är jag den enda som tycker det? Har nog inte berättat men jag hade grymt kul med Olivia och Hanna + Isak i måndags, eller, var det i tisdags? Kommer inte ihåg va det är för dag längre, så glömsk är jag ;) Vi hade iaf jättekul :D Och Olivia: Fikat var GRYMT gott ;D ;D ;D
Ciao♥♥

1 kommentarer

Olivia

01 Aug 2011 00:49

Ja jag är så glömsk att jag inte ens kommer ihåg att vi har fikat.. gjorde vi det, vad isf?? :)

Kommentera

Publiceras ej