Påsklov!!

0kommentarer

Hej hej! Idag var det världens bästa dag! Tjejerna skulle till ungdomsmotagningen och vi var där tills vi skulle på lunch, alltså från ca 8.00-11.00. Sen var det helstekt kotlettrad, klyftpotatis och bea-sås till lunch. Sen avslutade vi med film och chips & dricka. Och sen påsklov på det. Fy fn vad bra! (ursäkta ordspråket!)

Jag och några kompisar har tänkt att vi ska ha filmkväll framöver. Det ska också bli roligt! :) Nån som har filmförslag för jag hade tänkt hyra. Och är det nån som vet vart man kan hyra? :)  Har inte koll på sånt :S

Imorrn kommer Jessica och Andreas och firar påsk med mig och min familj. Hoppas jag får ett fett stort påskägg! :D Jag älskar godis!!!

Det finns en blogg som heter chokladbloggen. Klicka här för att komma till den. Den finns även på mina länkar framöver.

Men jag är så uttråkad! Jag tycker inte det är så roligt att blogga längre. Det kanske blir bloggpaus nu under helgen. Hoppas jag får tillbaka min skrivarglädje tills dess! Om inte annat kanske det blir hela lovet. Men om jag säger så kommer jag blogga ändå :O Måste glömma bort lösenordet (hahaha) Det här inlägget blev väldigt långt. Det hade jag inte tänkt mig. Nä nu ska jag fixa länken till chokladbloggen och till Amelie :)

Påskkramar från mig!! ♥

Kommentera

Publiceras ej