Mamma e hemma igen!! Yaay!!! ♥

2kommentarer

Hej alla läsare! Nu är jag bara så himla glad, därför att min mamma är hemma igen! ♥♥♥
Pappa och syrrorna köpte världens finaste bukett till henne. Ska knäppa kort och lägga upp i morrn om jag hinner ;)
Knäppte nåra coola bilder när vi åkte hem från hudik. Lägger upp dom imorrn. Då tror jag dom finns på fajjan oxå :)
Om ni undrar vad länken "vet inte vad!?" är, så är det en blogg min moster tipsade med. Vet inte vad som är meningen med den, men jag fattar väl eftersom :)?
Kan alla länka sina bloggar igen förutom Ebba,Olivia,Moa,Ida och Julia ?
Höörs ♥

2 kommentarer

Moster

09 Apr 2011 10:49

Precis, ju äldre du blir så kommer du oxå tycka den är rolig.Det är ganska ironisk humor i den :-).Men ta bort den om du inte tycker om den...// Puss o Kram Moster

Mamma

13 Apr 2011 13:55

Hej Gumman! Jag var också riktigt glad att få komma hem till dig...och buketten var så himla fin. Tack min älsklingsprinsessa!

Kommentera

Publiceras ej