Floorball in my heart

0kommentarer

Hej läsare! Kom precis hem från innebandy-träningen. Jag gjorde 2 mål och var assist till 2! =D Jag är så glad!!!

På Fredag kommer mamma hem, You are in my heart!

I morgon är det skola igen. Wow vad roligt =o Det jag menar med Wow är att det jämt händer samma saker. Aldrig nåt nytt.

Skrattade precis åt min pappa, han sa typ såhär:
pappa -  shnell shnell ja vo kapetetell. Jag tror det inte är tyska, men det lät väldigt bra!
jag - Hahahaa, pappa.....
pappa - ehmm, va?
jag - Hahahaa, pappa....
pappa - ehmm, okej?

Det kanske inte var världens roligaste sak men ändå :) Ett gott skratt förlänger livet säger dom ju ;)

Nu måste jag avsluta, annars blir mina raggmunkar (som ska vara mitt kvällsfika) kalla. Det är inte så gott med kalla raggmunkar!! =O


Peace <3

Kommentera

Publiceras ej