<3

0kommentarer

Hej alla som läser! Idag var det en dag-som-är-jätte-tråkig och det började med att våran gympalärare kom typ 25 minuter sent! Och alla ville ha tillbaks den tiden, men det fick vi inte, så alla i min klass (inklusive mig) blev jättesur! Sen när vi skulle ha lektion var våran fröken sjuk, så vi fick sitta i grupper utspritt. Men det bästa var att jag nästan har blivit klar med Vänskap i Framtiden, som är en svenska-uppgift. Det är BRIS som har det och det är en tävling. Man kan vinna 25000 tror jag. Jag hoppas att vi vinner!! :) Sen, när jag och min kompis skulle gå hem, då kommer en kille i min klass och börjar jaga oss på cykel, som om han var typ 8 år eller nåt. Vi blev jättesura och jag blev jätteblöt i skorna! Snart kommer mormor. Det ska bli roligt att träffa henne! :D Vi ses

Kommentera

Publiceras ej